Trochu sa porozhliadnite po malej dielni na švédskom vidieku, kde je pod oknom umiestnený starý ponk a na po stenách poličky s náradím a farbami. Rovno vám prezradíme, že to nie je nakrútené videokamerou, ale celá scéna je výsledkom práce švédskom 3D umelca Daniela Martingera, ktorý ukázal skvelý potenciál herného enginu Unreal Engine 5 od vývojárov z Epic Games. Hoci na ňom vyšlo veľa hier, nová ukážka reality vo filmovej kvalite je skvelá. K modelovaniu autor použil  Zbrush, Substance Painter And Maya For Assets and Tiling Textures. Nasledujúci projekt je výsledkom funkcie Pathtracing. Používanie takejto grafiky je síce lahodiace oku, ale vyžaduje si veľmi vysoký výkon herného stroja.

Mohlo by vás zaujať:

Nové videohry, kde musíte o víťazstvo bojovať do poslednej chvíle
Videoherné akčné novinky na chladné januárove noci
Nikdy nezanevrel na drevené hračky. Dodnes ho tešia a živia

Facebook Comments