Nielen priaznivci motošportu si aerodynamické GT3 dôkladne obzerali zo všetkých strán. Na výstavisku Makuhari Messe sa čierna podlhovastá strela s dĺžkou 4590 mm, šírkou 2040 mm  a výškou 1140 mm nestratila. Pod prednou kapotou mu drieme zatiaľ nešpecifikovaný spaľovací motor (autá triedy GT3 sú výkonovo medzi cca 500 – 600 koňmi). Ako jeden z mála údajov poznáme rázvor kolies, 2725 mm. Ďalšie technické údaje snáď budú známe čo nevidieť.

Foto: toyotagazooracing.com

TGR  si dala za záväzok vyrábať atraktívne a udržateľné autá. Netreba zabúdať, že kategória GT3 má pomerne prísne pravidlá pri vývoji a výrobe vozidiel na preteky. Ambície venovať sa viac motošportu sú tak viac ako jasné. Toyota hovorí, že bude pokračovať „v komercializácii automobilov pre motoristické športy namiesto jednoduchého prispôsobovania sériových vozidiel na použitie v motoristickom športe“, ako to bolo v prípade GR Yaris vylepšovaného pre rely.

Mohlo by vás zaujať:

Bentley Continental GT3 Pikes Peak: Pokus o nový rekord Time Attack 1
Porsche 911 GT3 Cup: Silný potomok zrodený na preteky
Toyota vytasí svaly v Turecku. Športový hybrid C-HR dostal zelenú

Facebook Comments