Predstavenie sa konalo na talianskom motocyklovom veľtrhu EICMA 2021, ktorý sa uskutočnil koncom novembra pri Miláne. Elektrický taiwanský „kafáč“ Oavobike CR-21 na modulárom ráme poháňa 5,7 kW motor s maximálnym výkonom 11 kW. A to vďaka šťave z dvoch batérii s celkovom kapacitou 9,6 kWh. Z 20 na 80 percent sa motorka nabije za 5 a pol hodiny (100-240V AC). Maximálka má hodnotu 130 km/h. Pri mestskej päťdesiatke má dojazd 230 km. Otázkou je „kto by ju nešiel poriadne prevetrať mimo mesta?“

Stroj na 17 palcových kolesách Maxxis krotia kotúčové brzdy Brembo. Predné koleso má obrátené odpruženie vidlice a o zadné sa stará  nastaviteľný tlmič. Jazdec má medzi riadidlami okrúhly digitálny displej. Elektronika je prevzatá z overených produkčných modelov MCR. Na prvý pohľad zaujme aj okrúhly predný svetlomet so štvoricou zbierajúcich sa lúčov.

Trochu extravagantná 190 kilogramová mašina sa môže pochváliť prepracovaným dizajnom a kvalitnými súčiastkami, o ktoré sa postarala spoločnosť VPIC (dodáva aj pre Harley Davidson a Ducati). Prvé dodávky na európsky trh majú doraziť v roku 2022. Odhadovaná cena bude tesne pod  9 500 eurami.

Mohlo by vás zaujať:

Mať ho aspoň na víkend: Koncept Lexus ROV
Nemecká predstava o osobnej mobilite budúcnosti
Dvojkolesové lásky agenta 007

Facebook Comments