V segmente úžitkových áut asi rozprúdi vlnu záujmu. Praktickej dizajnovej klasike pod kapotou neburáca naftový motor, ale si tam pradú dva elektromotory (vpredu a vzadu) so spoločným výkonom 480 hp. Pohon M-9000-MACH-E si vie zákazník objednať aj samostatne za cca 3400 €. Súčasnú techniku si nový Eluminiator s pohonom všetkým štyroch kolies prevzal z elektrického 2021 Mustangu Mach-E GT Performance Edition.

Foto: performance.ford.com

Svetlosivému laku (Avalanche) s oranžovými detailmi (Cerakote Copper ) a vynovenými svetlometmi niet čo vytknúť. Voz bol navrhnutý a vyrobený spoločnosťou Ford Performance v spolupráci s MLe Racecars, podvozok je od Roadster Shop. O obutie sa postarali 19“ kolesá Forgeline s pneumatikami Michelin® Latitude® Sport 275/45-19.

Foto: performance.ford.com

Modernou zmenou si prešiel aj interiér. Analógové budíky nahradil horizontálne podlhovastý digitálny prístrojový panel, ktorý informuje o stave batérie, zaradenej rýchlosti a plánovanom dojazde. Strednej časti dominuje 15,5 palcový dotykový displej infotainmentu. Vodič sa pohodlne vie usadiť do čierno – oranžových kožených sedadiel. Hrubý veniec moderného volantu počíta aj s veľkými rukami farmárov. Spoločnosť Ford Performance oznámila, že v blízkej budúcnosti plánuje ponúknuť všetky tieto veci, aby mohla poskytnúť všetko potrebné na hnaciu sústavu na kľúč.

Mohlo by vás zaujať:

RAM 1500: Radosť z veľkých vecí!
Alpha Superwolf: Drsný pick-up, ktorý si len ticho pradie
Big In Japan = Toyota Mega Cruiser

Facebook Comments