Tá sa špecializuje na individuálne úpravy týchto nemeckých strojov. Vznikli tak rovno dve atypické All-terrain Competition Study (ACS) špeciály založené na Type 964. Prvý je natretý farbou Parallax White a je určený pre vysokorýchlostné púštne preteky. Druhý lakovaný farbou Corsica Red je určený pre hladký povrch trate s vysokou priľnavosťou. Dôvod? Klient si chce s nimi zajazdiť na rely. Preto bol k spolupráci prizvaný aj britský špecialista na offroadové súťaže Richard Tuthill.

Foto: singervehicledesign.com

Z pôvodného auta z nemeckého Zuffenhausenu majú ale ACS kúsky málo spoločné. Okrem zmeny dizajnu bola dramaticky zvýšená jazdná výška, zdvih pruženia a celková pevnosť. O pohon sa stará vzduchom chladený 450 koňový 3,6 litrový 6V motor s dvomi turbodúchadlami a dvomi medzichladičmi. Silu na kolesá prenáša AWD 5-stupňová sekvenčná prevodovka. Auto krotia 4-piestové, jednoblokové oceľové kotúčové brzdy s hydraulickou ručnou brzdou.

Foto: singervehicledesign.com

Čo sa ušetrilo na hmotnosti odľahčenej karosérie z uhlíkových vlákien to dodali pretekárske výstuže a bezpečnostná klietka so špecifikáciou FIA. O pohodlie posádky sa starajú preterkárske sedadlá na mieru, rehydratačný systém či najmodernejší navigačný systém GPS. K zaujímavej offroad výbave patria až dve rezervy a zväčšený objem palivovej nádrže. Stroj stojí na 8×16“ kovaných hliníkových diskoch s pneumatikami BF Goorich All-Terrain.

Foto: singervehicledesign.com

Aj keď nemusíte byť práve fanúšikom jednej alebo druhej značky, na takomto stroji by ste sa chceli minimálne chvíľu povoziť.

Mohlo by vás zaujať:

Porsche 911 GT3 Cup: Silný potomok zrodený na preteky
Porsche 911. Legenda ožije za 120 sekúnd
Nové Porsche 911 Targa s modernou strechou

Facebook Comments