Obmedzený kontakt s rodinnými príslušníkmi dával mnohým z nás zabrať, avšak ochrana zdravia je v tomto období prioritou. Ak ale na vás vianočné sviatky zanechali následky a chcete sa po nich opäť dostať do formy, inšpirujte sa práve našimi radami.

Vyskúšajte domáce cvičenie

Mnoho z vás má doma aspoň nejaké cvičiace pomôcky. Môže sa jednať o nie príliš drahé pomôcky, avšak môže sa jednať aj o drahšie cvičiace stroje, ktoré bežne nájdeme aj vo fitness centrách. Keďže nám situácia neumožňuje trénovať a cvičiť vo fitkách, musíme si ich zriadiť doma. Ak sa teda chcete dostať do formy, vyskúšajte domáce cvičenie. Ako pomôcky vám poslúžia kvalitné domáce rotopedy, posilňovacie gumy, činky, či kettlebell.

Nájsť kvalitné cviky na posilnenie svalstva a redukciu tukových vankúšikov v rizikových partiách dnes nie je problém ani na internete. Aj z pohodlia domova si môžete vypracovať postavu snov.

Treba však chcieť, prekonať lenivosť, lebo to bude azda najťažšie po vianočných sviatkoch. Stačí si obliecť fitness legíny, funkčné športové dámske tričko a nachystať si tekutiny, ktoré pri cvičení budete nevyhnutne potrebovať.

Venujte sa chôdzi a podnikajte turistiku v prírode

Chôdza je veľmi dôležitá nielen na posilnenie svalstva, ale aj na redukciu hmotnosti. Ak sa chcete po vianočných sviatkoch opäť dostať do formy, každý deň si doprajte prechádzky. Chôdza v kombinácii s čerstvým vzduchom budú pre váš organizmus, vaše telo veľmi prospešné. Kam sa dá, chodievajte peši a doprajte si každý deň aspoň hodinku chôdze.

Nezabúdajte sa pritom dobre obliecť. Odporúčame pod dámske mikiny dávať funkčné tričko s dlhým rukávom, poprípade termo dámske tričká z kvalitnej Merino vlny, ktoré odvetrávajú pot a zároveň vás budú chrániť pred chladom.

Na prechádzky si nezabudnite vziať aj tekutiny. V zime oceníte termosku s teplým čajom a ak plánujete dlhšie prechádzky, skôr menšiu zimnú turistiku, odporúčame vám zobrať si aj KeepCup s lahodnou kávou, ktorú vám práve tento pohár udrží dlho teplú.

Ak sa chcete po vianočných sviatkoch dostať opäť do formy, odporúčame predovšetkým domáce cvičenie, prechádzky a turistiku na čerstvom vzduchu, ideálne v prírode. Netreba však podceniť obliekanie, nakoľko práve toto obdobie je veľmi rizikové. Ak máte doma krbové kachle, po návrate sa síce pri nich môžete zahriať, ale ak podceníte obliekanie na prechádzke, či turistike v prírode, môže to mať fatálne následky na váš imunitný systém.

 

Facebook Comments