Pred pár dňami oslávili minijubileum, pol roka svojej existencie. Za ten čas sa už stihli stať vyhľadávaným miestom pre priaznivcov dobrého mäska a kvalitných drinkov. Koncept Upside Down je založený na anglosaskom modeli kvalitného steaku a kvalitnej whisky. „Máme v ponuke vyše dvesto druhov tohto lahodného nápoja, čo znamená najširšiu ponuku whisky spomedzi všetkých reštaurácií v Bratislave,“ hovorí marketingový manažér Branislav Volák s tým, že do budúcnosti rátajú s rozšírením ponuky až na tristo-štyristo druhov. Zákazníkom ponúkajú aj niekoľko druhov miešaných nápojov z whisky. Mimoriadnej obľube sa teší ich špecialita whisky mojito.

Hor sa na krv:

Prím v kuchyni hrajú kvalitné steaky. Podľa Voláka sú teda bližšie Slovákom a ich chutiam ako tapas či kubánske reštaurácie, veď Slováci sú dosť mäsoví a stihli si už zvyknúť a obľúbiť si aj nie veľmi prepečený steak. Jedným dychom dodáva, že hoci Upside Down má imidžovú pozíciu, nejde o snobskú reštauráciu, kde si človek môže dovoliť ísť, iba keď má nejakú oslavu alebo špeciálnu príležitosť. „Naša cenová politika bola robená tak, aby sme boli z toho vyššieho štandardu najlacnejší. Určite sme cenovo najnižšie spomedzi okolitých reštaurácií.“ O tom, že naozaj chcú o zákazníka zabojovať, svedčí aj ich septembrová akcia Polovičné pondelky, teda jedlo je za polovičné ceny. V prípade úspechu ju predĺžia. Podobné akcie sa mimoriadnej popularite tešia napríklad v USA.

Nedá sa oklamať:

Ich ambície sú na poli zostrujúcej sa konkurencie v uliciach bratislavského Starého Mesta jasné. „Ako hovorí náš šéfkuchár Peter Kulčár: Dobré jedlo nepozná skratky. Budeme sa snažiť, aby sme nepoľavili v kvalite jedla, obsluhy i drinkov. Slovenský zákazník je špecifický, náročný, nedá sa oklamať, dá vám šancu nanajvýš dvakrát, tretíkrát už nie,“ dodáva Volák. Srdečný úsmev na tvári personálu, pohodová atmosféra a kvalita gastronómie, to sú atribúty vedúce k spokojnosti zákazníka. Kto sa o to usiluje, má šancu uspieť. Takým drukujeme.

Facebook Comments